Laatste dag!

Gisteren en eergisteren 5 dames blij gemaakt met ongeveer 100 spirituele tijdschriften die ik via een weggeefpagina had aangeboden (en daardoor indirect ook mijn man, want na alle geefacties deze maand is een boekenkast nu leeg en kan de bibliotheek uit 😉 en vandaag als laatste actie 2 enveloppen klaargemaakt met ‘blije post’.

Het op de bus doen heb ik tot morgen uitgesteld aangezien het hier hoost van de regen en ik dus doorweekt ben tegen de tijd dat ik bij een brievenbus ben.

Waar ik op hoopte, dat deze maand me zou helpen om minder in ‘tekorten’ te denken is niet gebeurt, maar ik heb wel veel los kunnen laten en dat is ook mooi.

Ik vond het heel leuk om met iedereen mee te lezen en te zien wat de geefmaand met een aantal mensen deed, het besef b.v. dat vriendelijk doen en tegen mensen glimlachen helemaal geen moeite is eigenlijk en leuke reacties oplevert. Ik heb me ook gerealiseerd dat heel veel dingen die voor mij vanzelfsprekend zijn dat voor anderen niet zijn. Zij ervaren dat echt als het geven van een cadeau. Ik heb geprobeerd dat ook meer zo te ervaren, maar dat lukt ook nog niet erg. Maar volgend jaar weer een geefmaand toch?

Dank jullie wel voor het openhartige delen van jullie acties en gevoelens daarover!

Een gedachte over “Laatste dag!

Geef een reactie

