Week 2…

Verleden jaar deed ik mee maar zonder de intentie om op dagelijkse basis wat te geven. Dit jaar nam ik me voor dat wél te doen. Tot hier toe gaat dat nog goed al zijn de dagen dat ik thuis blijf en overdag niemand zie of hoor niet altijd even makkelijk.

Even in het kort mijn tweede geefweek schetsen.

Maandag zond ik een beterschapskaart naar iemand die ik niet persoonlijk ken en poste ik mijn tweede give away.

Dinsdag waren we naar een rommelmarkt geweest en gingen nog even een zaak binnen voor een koffietje. Het zat er stampende vol maar wij hadden het geluk dat er net een tafeltje voor twee vrijkwam. We zaten er gezellig, de koffie was lekker en waren er met plezier nog een half uurtje langer gebleven. Toch besloten we ons plaats af te staan aan een ouder koppel dat duidelijk gretig op zoek was naar een kopje troost.

Woensdag verstuurde ik zomaar-een-kaart- en- een-groet-post  naar enkele Vlaamse bloggers. Eentje kreeg nog een extraatje in de vorm van een puzzel. Ook belde ik met een vriendin die problemen heeft met haar gezondheid om haar wat mentale steun te verlenen.

Donderdag bood ik een luisterend oor aan voor een vriendin die verzeild was geraakt in een nare vriendinnenkwestie.

Vrijdag maakte ik broodpudding om mee te nemen op familiebezoek.

Zaterdag deed ik zomaar-een-kaart- en- een-groet-post op de bus voor enkele Nederlandse bloggers. Eentje kreeg/krijgt er een extra handgeschreven briefje bij.

Zondag gaf ik mezelf (dat doe ik te weinig, heb voorgenomen om daar deze maand een wekelijkse gewoonte van te maken) een pyjamadag kado.

Vandaag staat give away 3 op de blog. Iedereen mag meedoen!

Een mooi lijstje weer.

Plaats een reactie