30 dagen geven

handenIn november 2014 gingen ruim honderd mensen uit Nederland, België en zelfs Noorwegen de ‘geefuitdaging’ aan. Gedurende een maand gaven zij iedere dag iets aan een ander. Een tastbaar geschenk, een helpende hand, onverdeelde aandacht of welke andere gift dan ook. Soms aan een goede bekende, soms aan een volslagen vreemde. Soms piepklein en soms wat groter. Maar altijd met volle overgave, en zonder een tegenprestatie te verlangen. Op deze gemeenschappelijke site doen de deelnemers verslag van hun ervaringen. Hier vind je meer uitleg over de Geefmaand. En deze link leidt je naar de facebookgroep.

6 gedachtes over “30 dagen geven

  1. Dank je wel Huldra, ik zal het nog en keer lezen en dan besluiten.
    Ik doe iedere dag vrijwilligeswerk van allerlei soort en uitreiken naar anderen zit diep in mijn aard maar meer aandacht eraan besteden dan ik nu doe, erover schrijven op mijn blog, ik weet niet of ik dat wil, maar ik ga nog een keer lezen wat ‘meedoen’ inhoud 😉 Nogmaals dank!!

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Investeren in geluk – Invest in happynessNovember geefmaand wat schuurt daar: nanowrimo - Investeren in geluk - Invest in happyness

Geef een reactie

